Cand a fost analizata marimea primei
pagini (index) + a tuturor imaginilor incarcate pe pagina respectiva era de
113,8Kb.
Din studiile realizate pe Internet am remarcat faptul ca vizitatorii parasesc
deseori paginile care se incarca greoi. Vizitatorii asteapta, de regula, doar
cateva secunde (5-6sec.) pentru ca o pagina sa se incarce -in caz contrar
acestia le parasesc. Incearca sa mai micsorezi din marimea (Kb) imaginilor
pentru ca acestea sa se incarce mai rapid pe pagina.
Daca ai citit pagina Analiza META Tag-urilor ai observat ca
ai foarte mari probleme din toate punctele de vedere -exceptand tag-ul TITLE. Ar trebui
neaparat sa te ocupi de includerea lor pe pagina. Daca ai nevoie de un
generator te rog foloseste-l cu incredere pe
generatorul GhidWeb Meta Tag.
Am observat ca majoritatea paginilor au aceleasi cuvinte cheie in tag-ul
TITLE! Este foarte recomandabil ca fiecare
pagina in parte sa aiba un titlu unic, o descriere unica, cuvinte cheie unice.
Cel mai eficient este ca in tag-ul TITLE, DESCRIPTION sau KEYWORDS sa incluzi
cuvinte cheie care au o densitate de 5 - 8% deoarece acestea au cele mai mari
sanse sa-ti aduca o pozitionare buna in motoarele de cautare. De asemenea cele mai importante
cuvintele cheie de pe pagina ar trebui sa fie incluse atat in tag-uri cat si
intre tag-urile <body>...</body> in special in link-urile text, Alt-urile
imaginilor etc. Cand plasezi cuvintele cheie in TITLE, DESCRIPTION sau
KEYWORDS trebuie sa fii atent sa pui doar cuvintele care exista pe pagina.
Motoarele de cautare te vor penaliza daca vor gasi cuvinte cheie in META
tag-uri insa nu le gasesc pe pagina. Pentru realizarea META Tag-urilor iti
recomand sa alegi cuvintele prezente in raport -realizat automat..
Din propria experienta am observat ca paginile care au titluri unice - au in
general - un rank bun!
Pentru a fi in top-ul motoarelor de cautare -si
pentru a primi vizitatori mai multi -iti recomand sa-ti inscrii site-ul pe
www.dmoz.org . Intra pe categoria: World
> Romana > Cumparaturi > Vehicule si incearca sa-ti inscrii site-ul in
aceasta categorie. Tine cont ca daca reusesti sa-ti inscrii site-ul pe
DMOZ.org ai sanse mari sa primesti trafic bun.
DMOZ este directorul principal de unde, majoritatea motoarelor de cautare (inclusiv
Google si Yahoo),
colecteaza informatiile pentru afisarea rezultatelor. Google (cel
mai popular motor de cautare) acorda o mare importanta daca un site este
inscris in directorul dmoz.org. Cand te inregistrezi, este foarte important,
sa ti cont de avertismentele si sugestiile de pe pagina.
Cel mai eficient mod de a primi trafic este prin schimbul
de link-uri. Iti recomand sa incepi o campanie in acest sens -aici
gasesti o lista cu site-urile
romanesti care fac parte din aceeasi categorie cu tine. Schimbul de
link-uri, este mai eficient atunci cand obtii link-uri de la site-urile care
fac parte din aceeasi categorie de activitate cu tine (Cumparaturi >
Vehicule > Accesorii). Este bine sa participi pe forum-urile si listele de
discutii care au tema "Accesorii auto", "Auto" etc.
Ai grija cu link-urile -am observat ca pe site exista cateva
link-uri gresite (file:///d:/documents%20and%20settings/florin/desktop/mita1/cobra.htm
si
file:///d:/documents%20and%20settings/florin/desktop/mita1/whistler.htm ).
Verifica in site daca mai exista astfel de link-uri si corecteaza-le pentru ca
ele influenteaza rang-ul unei pagini.
Am observat ca ai ascuns cuvinte cheie cu culoare alba pe fundal alb. Ai mare atentie cu ascunsul textelor ... motoarele de cautare te vor penaliza aspru cand te vor depista! Aceasta metoda este considerata spam!!!